Reptéri rutinozás

Vasárnap délelőtt Nalkával és sokat látott Ladámmal kivonultunk egy közeli repülőtérre, ahol nyugodt körülmények között lehet gyakorolni a kuplungkezelés rejtelmeit. Nalka elég ügyes volt, hiszen annak ellenére, hogy a Lada pedáljait nem női lábakhoz tervezték, elég gyorsan belejött.

Hogy legyen némi tétje a dolognak, kiálltam elé, el kellett indulnia, majd pont előttem kellett megállnia, amit szerencsére halálpontosan teljesített is. :-)))

Ha valaki meg akar tanulni vezetni, szerintem kezdje egy ilyen ősöreg autón, hiszen utána már minden más járgány vezetése gyerekjátéknak tűnik majd.

Érdekes volna egy olyan autósiskola, ahol 120-as Skodán, Zsigulin, és 2T Wareszon lehetne vezetni tanulni. :-)))

 

 

Total
0
Megosztások
8 hozzászolás
  1. Van egy ismerősöm, aki egy 1.6-os 2-es Golffal oktat… Azért azzal sem olyan egyszerű szervó nélkül…

  2. A kettes Golfok legalább is amiket én vezettem szervo nélkül is elég könnyüek, mármint a kormányzásuk. Egyébként helyes lenne mindenkinek rossz autón tanulni vezetni. Anno 8-9 éves lehettem mikor elértem mrá a pedálokat én is ladákat trabantot vezetgettem meg muter kis polszkiját. Megtanultam vezetni a lomokat utána egy egy nyugati autóval már elég könnyen ment.

  3. Hely engem is érdekelne. Nekem megvolt a 2t wartbourg papám által földúton. Rossz autó, rossz út, jó sofőr:P

  4. Nyiregyhazan egy ficko Warszawaval oktat (legalabbis 2 eve meg rendszeresen lattam).

  5. Megtanultam a 105-ösünkkel nagyjából, aztán beültem egy akkor új Feliciába tanulónak. Már amikor a régi kocsihoz szokott svunggal becsaptam az ajtót, már kedvence is lettem szegény oktatómnak. Utána jött az első kuplungkitolás (csak úgy koppant a padló), majd a sebességbe rakás (hajlott a váltókar). Hát szokni kellett azért az új autókat is…:)

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share