Az Audi Sport 1978-ban alakult meg és az 1981-es VB szereplésig rengeteget teszteltek. Az első raliautójuk egy Audi 80-as típus volt, amivel EB és VB, valamint német országos bajnoki futamokon vettek részt.
A 2006-ban eredeti állapotúra restaurált autó 160 lóerős, a végsebessége 205 km óránként, és a motor még csak az első kerekeket hajtja.
Jelenleg az Audi ingolstadti múzeumában pihen a későbbi nagy legendák őse.
Forrás: germancarblog.com
Nem tudjátok ebbe milyen blokk volt?
Nem kell megtaláltam
a két kép nem ugyanazt az autót ábrázolja!
@rbalint88: De, csak 27 év különbséggel.
@vancello: 27 év alatt megújult legalább egy generációnyit, változtattak a légterelőkön, kötényeken és nőtt két ajtaja? ejha 🙂
szerintem az első képen b1, a másikon b2 80as van.
Más a tükör és a lökháritó is…
@rbalint88: @toncsi64: Mind a kettő B2 szerintem. Volt egy rali és egy pályaautó (ezt 1980-ban építették), a felső képet elnéztem. A raliautó: m.blog.hu/va/vancello/image/012%20january/audi-rally-kottulinsky-4.jpg
Rendszám: IN-NS-23
@vancello:
Üdv!
A fenti képen egy B1 (typ82-es) 80-as van , alul B2 (typ81).
Néztem a forrást is , ott is helytelenül jelenik meg. Meg kb. 10 másik oldalon is.
Oldalnézetből a legfeltűnőbb eltérés az index (B1 döntöttebb jóval a sárvédő vonalánál ) és a hátsó ablak vége (B1 vége hegyes, a B2-é hokiütőszerűen viszafordul).
A B2-ből valóban épült pálya autó is ,az 1980-as EB-n indult.