Hétvégi rozsdairtás

Hétvégén sort kerítettünk arra, hogy az autómon látható egyre nagyobb rozsdafoltokat valamennyire eltüntessük Unicum barátommal. Nem kell komoly dolgokra gondolni, az autó most is ronda, csak másképp. 🙂 A foltokban javítószínnel megfújt kocka valamivel azért elviselhetőbb látványt nyújt, mint a hatalmas, barna szegélyű hólyagok. 5, na jó, 10, öhhmmm, 25 lépésről már egész tűrhető. 🙂

Esti barkácsolás

Sajnos elengedhetetlen volna mind a négy sárvédő, a homlok- és hátfal, a két bal oldali ajtó, valamint a két éve javított első taposók cseréje így első ránézésre. A küszöb egész jól tartja magát, lassan 26 éves kora ellenére, hogy valami pozitívumot is említsek.

A városi csillaggarázs az, ami a leginkább megviselte az autót, addig nem igazán volt rajta rozsda. A téli hónapok sóleves áztatása azonban meghozta az eredményét: Cixi valaha szép fehér kasztnija lassan lerohad az amúgy megbízható fék-futómű-motor együttesről.

Jelenleg az üzembiztos állapot fenntartása a cél, miközben a háttérben már alakul az "utódlás" kérdése, így 10 év (most gondolok bele, hogy tulajdonképpen eddigi életem egyharmadát szenteltem a TÍPUSnak) aktív Ladázás után.

Total
0
Megosztások
4 hozzászolás
  1. tekintvén vancello kialakuló vw buzériáját, vannak tippjeim… 🙂

  2. ladánál egy egy könnyed lakatos meló, általában ezeket az elemeket kell cserélni 🙂

    nekem doblemezek, tornyok, küszöbök, meg ilyen finomságok voltak cserések, most a hátulja van soron.

    elemekből pedig érdemes a drágábbikat megvenni (még ha nem is orosz, hiába mondják annak), mert az olcsó kisipari akár centikkel is eltérhet. (példaként: utángyártott jobb első sárvédő 1,5cm-el rövidebb és 0.8cm-el volt alacsonyabb, azt hiszem ez sok mindent elmond) 🙂

    szóval hajrá! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share