Gyártósoron az utolsó Lada 2107 (vagyis 21074, mert 1600-as motorral készült), 2012 április 17-én, az izsevszki üzemben. A dolgozók szépen feldíszítették. 🙂
Total
0
Shares
29 hozzászolás
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Jó kis kocsi pedig, kár érte!
Kar erte.
Szinte elpusztithatatlan technika (volt).
RIP!
Nekem kettő is volt, nagyon szerettem őket.
Szar, benzinfaló rozsdagépek voltak. Béke poraikra!
@gébics: nem hozzáértő kezekben falták a benzint rendesen. De ne temesd őket, sokáig itt lesznek még velünk szerencsére, mint utolsó igazi vasak.
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: még most is az. 😉
kipróbálnám azzal az 1,6i-vel
egy mai autóhoz képest tényleg karbantartásigényesebbek.
az adac meghibásodási listán simán a francia autók mögött végeznének.
de hát a nosztalgia…
az automotor-on van egy cikk, amelyben lábon hoztak egy volgát haza, magyarországra.
az is elbaszódott útközben, mégsem köpködték le.
itt van:
automotor.hu/extra/volgaval-moszkvabol-budapestre-448514
scirocco gt mkone 1979-bol a facebook-on
Ebben a színben állat lehet, már ha a gyártósor legvégén is ilyen marad.
ha annyira fasza kis autók, akkor miért nem ilyenekkel robogtok mindenfelé?
@Pityubácsi: mindig jelenkori, vagy 5-10 éves autókhoz hasonlítja mindenki ezt az 1960-as években konstruált technikát. A VW Bogáron kívül a többi kortársát már rég elfelejtették. Ez szerintem kifejezetten dicséret a típusnak. 🙂 Érdemes megnézni, mi volt a top 3 a Zsiguli gyártásának megkezdésekor az év autója versenyen. http://www.caroftheyear.org/previous-winners/1970_1/coty
@Nesebar: Szerintem ez nem szín, hanem a pőre fém.
kint se vidám jáccóautóknak vitték ezeket a gépeket, hanem mert másfélmillió forint körül elvihető.
bár az egyhármas wankeltárcsás verzió azért tud kellemes perceket szerezni az olcsó benzin országában 🙂
@vancello: Mondjuk ez különösen aktuálisnak tűnik:
http://www.caroftheyear.org/previous-winners/1967_1/coty
🙂
Pont a születésnapomon hagyták abba a gyártását. 🙂
@vancello: 1967 az:
http://www.caroftheyear.org/previous-winners/1967_1/coty
Egyébként igazad van. Nekem még van egy 2105-ösöm. 🙂
@Süni25: Elképzelhető, hogy horganyozták az utóbbi időben.(?)
@Balt: tudom, de Zsigulit 1970-től gyártottak, azért azt az évet linkeltem. 🙂
Nekem is 05 van. Strapabíró járgány.
@Balt: Az utolsó autó ilyen szürke volt. Szerintem ez a festett kasztni már.
Mi maradt gyártásba akkor Izsevszkbe?
@Frantic8910: a 2104 kombi év végéig, és a dobozos változat.
@vancello: egy nagy előnye van – ami lehet, hogy az orosz tundrán a legfontosabb -, hogy simán meg lehet szerelni az út szélén.
de ez csak nekünk, benzinbuziknak lényeges.
nem tudom megítélni, hogy ez most jó vagy nem jó.
ha el akarok utazni a halál fszára, akkor a nagy böhöm, kényelmes, klímás, komputteres autóval megyek.
ha disznólkodni akarok, akkor a bogárral.
@Halálos_fogkefe: én winklerrel, őő wankellel.
sajnos már az sincs
pár napja „gurult le” az utolsó a mazda gyártósoráról
@Halálos_fogkefe: mi az a mazda?
valami japán izé?… 🙂
@vancello: A kocsi mellett azonos színű karosszéria elemekkel megrakott kalodák. Ilyeneket autógyárban a hegesztő, és présüzemekben látni, amikor a lepréselt, meghegesztett elemek a továbbvitelre, és a beépítésre várnak. A festőben, meg a szereldében ilyeneket nem látsz, vélhetően még az oroszoknál sem, nem logikus.
Ha meg ez a kasztni ott ál, akkor szerintem ez még a karosszéria üzemben készült kép a nyers kasztniról.
@SemBoga: Mert a magadfajták elállják az utat a műanyag prüntyögőikkel:D
@kkn: igazad van.
Valószínűleg ez nyers kasztni, mivel még a bitumen szigetelések sincsenek benne, csupán a jó öreg orosz Vas! 🙂