Egy autó formaterve hosszú utat jár be az első vázlatoktól a gyártásra kész darabokig. Összegyűjtöttem pár képet, amin makettek, prototípusok láthatók. Felismered bennük a későbbi szériagyártmányt?
opɐɹɹoɔ ʍʌ
ɐʌɐɹq ʇɐıɟ
ʎpɐlɹıɐɟ uɐssıu
zıʇɐɯ ooʍǝɐp
ɐpuɐd ʇɐıɟ
ɟloƃ ʍʌ
ގㄣ⇂ oǝɯoɹ ɐɟlɐ
ǝssɐlʞ s zuǝq-sǝpǝɔɹǝɯ
ɹǝʇsnp ɐıɔɐp
ɐʞ pɹoɟ
x oʌǝ ıɥsıqnsʇıɯ
ㄥㄣ⇂ oǝɯoɹ ɐɟlɐ
oun ʇɐıɟ
Azért a Brava eléggé jellegtelenül nézett ki azokkal a hátsó lámpatestekkel 🙂 De a kilincs maradhatott volna… 🙂
A 145-ös is jobb lett 3 ajtósnak végül, a KA meg egyenesen ocsmány volt körlámpával szerintem 😀
Szerintem a KA nagyon menő, simán gyárthatnák most is.
És hol vannak az első látványtervek…?
@Meridian74: Nem értem a kérdést.
az utolsó képre, ha azt írjátok, hogy Skoda Felicia, azt is elhiszem 🙂
Azért itt van két kakukktojás. A Matiz ezen példánya az újkori Pandát lett volna hivatott prezentálni, de az olaszoknak nem kellett. Az alfa 145 meg Lancia Deltaként kezdett ugye…
@Süni25: így van, de egy szóval sem állítottam az ellenkezőjét, tehát nem kakukktojások. 😉
Egyébként úgy kerültek elő ezek a képek, hogy az Alfa Romeo 145 Lancia-frontos változatáról kerestem fotót. (A sztorit nálam olvastad?) Elvileg az csak a kisméretű makett szintig jutott. Sajnos kép nem került elő róla, viszont megszületett ez a cikk. 🙂
Közben találtam egy ilyet a Mustangokról is, hátha még nem ismeritek 😉
autos.yahoo.com/photos/the-mustangs-that-never-were-slideshow/the-mustangs-that-never-were-photo-1377716401486.html
@Pudva: Köszönöm!