Ismét elérkezett az év vége, ha úgy tetszik, a Vancello blog hatodik évadán is túl vagyunk. Most a szokásos összefoglaló következik, azaz előbb szárazanyagként, majd utána autós stílusban nézem át a statisztikákat. Tarts velem, érdemes!
Az idei legcsodálatosabb autós utamon készült ez a kép, itt a helye. Hihetetlen élmény volt.
A vancello.hu oldalát 2013-ban 325 ezer alkalommal nyitottátok meg, az előző évben ez a szám 385 ezer volt. A minimális csökkenés annak tudható be, hogy 2012 év végén végre vettem a bátorságot, és köszönettel megszüntettem az együttműködést a Totalcarral. Szerencsére ennek köszönhetően a trollok és kellemetlenkedők száma 99%-kal lecsökkent ebben az évben, ami hatalmas öröm számomra, és ami a legfontosabb: saját lábon állok, mindenkitől függetlenül.
Térdremegés és sokk. Az év legjobb autós rendezvénye volt számomra a Velodrom Millenáris.
A Facebook-oldalamra idén pesszimista számítások szerint is 1.100.000 alkalommal látogattatok el. Sajnos a Facebook egyre kevesebb látogatóhoz juttatja el az ott posztolt dolgaimat, drasztikusan, legalább harmadával csökkentették az ingyenes megjelenéseket, lájkokért pedig változatlanul nem fogok fizetni. Szerencsére már közel háromezer követője van a Facebook-oldalnak, mindenkinek köszönöm, aki ott is nyomon követi az autós dolgaimat!
1/100. Mostanában ez a műfaj, meg a historic rallye érdekel leginkább, remélem, hogy jobban is bele tudok majd mélyedni.
A 2013-as év sem volt eseménymentes. Miközben fotósok, videósok jöttek-mentek kisebb-nagyobb lehetőséget kapva – élve, vagy visszaélve a nekik adott lehetőséggel – sok érdekes dolgot olvashattatok nálam, hot rodoktól az eptakaidekafóbiáig, Tavaszi Rajzástól a Velodrom Millenárisig, Mazda 121-től az Alfa Romeo 156-ig, sőt, még unalmas autókról is írtam, pedig arra eddig még nem volt példa. 🙂 Hogy melyik volt a legnagyobb sikerű poszt?
A VFTS története vitte idén a prímet.
A Lada VFTS igaz történetét feldolgozó cikkem, még most is sokan kattintotok rá. Amellett, hogy az Index is felkapta, átvette a zsiguli.hu, a Rallyheart és PiriRC remek ralis oldala is. Számomra mindegyik egyenként is nagy megtiszteltetés.
Szeretném külön megköszönni, hogy az Index és az Index2 oldalain – többször is kiemelve – nyilvánosságot kaphatott a blogom!
Csak utasként volt meg, de kiütött a Delta HF.
Az elmúlt egy évben összesen 191 új poszt született , tehát átlagosan kétnaponta frissült az oldal. Abból kifolyólag, hogy egyre kevesebb az erre fordítható szabadidőm, ez nem kis mennyiség. Cikkírásra, képkeresésre naponta csak 1-1,5 órát szánva nem nehéz kiszámolni, hogy mennyit töltöttem a monitorba bambulva, pusztán hobbiból…
Remek teszt sikeredett belőle.
Most pedig következzék a szárazanyag autós formába öntése!
Tegyük fel, hogy csupán egy percet tartózkodtatok az oldalon, de nyilván ez a posztok hosszától függően ennél jóval több lehet.
Ez azt jelenti, hogy nagyjából 23750 órát töltöttetek a vancello.hu különféle oldalait böngészve. 65 km/h-s átlagsebességgel számolva ez 1.543.750 km megtételére lett volna elegendő. Hogy ez mekkora távolság?
– 38 alkalommal kerülhetnénk meg a Földet az Egyenlítő mentén haladva
– 618 alkalommal mehetnénk el a Monte Carlo ralira oda-vissza
– 288-szor mehettünk volna el Togliattiba egy jó kis gyárlátogatásra
– 428819 kört tehettünk volna meg a Rábaring nagysebességű, döntött kanyarokkal rendelkező körén
– 177442 alkalommal gurulhattunk volna végig a Kánó – Ragály közötti rallye gyorsasági szakaszon.
Ez alatt összesen 102 olajcserét kellett volna beiktatnunk, miközben a képzeletbeli autónk torkán letolhattunk volna nagyjából 115000 liter benzint.
A Rábaring, ha valaki nem ismerné.
Ugyan láthattam 1/100-as versenyt, ott lehettem az ország legnagyobb veterános kavalkádjában, ülhettem egy csomó érdekes gépben, de a legjelentősebb történés mégis az volt idén, hogy lett végre egy olasz autóm, oly sok év álmodozás és vágyakozás után.
Rallye versenyek közül idén csak a Mikulás Rallye jött össze, de még az is emlékezetesre sikerült. A vancello.hu matricák számtalan utcai és versenyautóra kerültek ki a Citroen AX-től a raliautókon keresztül a Chevy Nova dragsterig, köszönöm, hogy önzetlenül, barátságból hirdetitek az oldalt!
Fertőszentmiklósról Jani barátom tudósított, szerencsére mindig számíthatok rá.
Mindenkinek szeretném megköszönni, aki egy kicsit is hozzátett az idei posztokhoz, legyen az egy telefonszám, egy ötlet, esetleg egy jó mondat, helyszín, videó, vagy fénykép!
Köszönet neked, aki most is olvasod az oldalt, hiszen nélküled is kevesebben lennénk itt, közönség – később talán közösség nélkül pedig mit sem érne a Vancello blog.
Boldog, sikerekben és autózásban gazdag új évet kívánok mindenkinek! 🙂