25 évvel ezelőtt, Várpalotán parkolt egymás mellett két különböző világ szülötte. Meghökkentő látvány, akárcsak az a budapesti panelház előtt parkoló Lamborghini Espada, ami a Facebook oldalunkon szerepelt. Érdekes, hogy mennyi rokonság van a német és az olasz konstrukció között:
-mindegyik a lehető legkevesebb fém felhasználásával készült
-mindegyikben egy érdekes motor kapott helyet
-mindegyik mentes a felesleges elektronikától és extráktól
-mindegyiknek jellegzetes a hangja
-mindegyiknek nagy rajongótábora van.
Érdekes látni, hogy az aprócska Trabinál mennyivel alacsonyabb a Ferrari F40. Utóbbi egyébként 1100 kg-ot nyomott, míg a Trabi csupán 615 kg-os, a legenyhébb kifejezés erre az, hogy nincsenek egy súlycsoportban. Érdemes elgondolkodni azon, mit kezdett volna egy Ferrari-mérnök a DDR-es feltételek között és fordítva. Tisztelet az NDK-s és az olasz mérnököknek!
A fényképet készítőjétől, Krisztiántól kaptuk, köszönjük!
Máig a legkedvencebb lovacskásom! 🙂
Mindkettő játékszer!