Ilyen volt a KPM vizsga!

Ilyen volt a KPM vizsga a Mozaik utcában a 70-es években. Az utód NKH sajnos megrekedt fejben abban a korban. Svájcisapka alert! Jó szórakozást kívánunk!

Total
0
Shares
10 hozzászolás
  1. A micisapka munkavédelmi eszköz volt? A fiatal szakik fején is volt.

  2. 10:37-nél miért az első kerék _mögé_ teszi a kerékrögzítőt?

  3. @B.Ú.É.K!: nyugi, régen sem volt ez másként. Ezek a svejci sapkás urak vagyonokat kerestek a forgalmiba beillesztett, így-úgy átadott százasokból, ezresekből.
    Magyarországon az összes gépjárművel kapcsolatos ügyintézés mindig is szügyig merült a korrupcióban. Jogosítvány megszerzése, műszaki, környezetvédelmi vizsgák, átírás, kárfelmérős, biztosítós machinációk. Volt osztálytársam apja közlekedésfelügyeletes tótumfaktum volt, gennyesre keresték magukat ezek a pecsétnyomó-kezelők. Ma is így van ez.

  4. a svajcisapka meg hagyjan, de azok a pajeszok meg pornobajuszok!

  5. @KDNP a selejtek gyűjtőhelye: Az USÁ-ban is van vizsga, de ott a vizsga kimerül abban, hogy megnézik az autók fékrendszerét, világítását, kormányzását. Magyarul azokat a dolgokat, amelyek közvetlen balesetveszélyt okozhatnak. De nem vizsgálják a karosszéria és a fényezés állapotát, és a többi közvetlenül balesetveszélyt nem jelentő tételeket.
    Ja, és a tuningnál is sokkal szabadabb a tulajdonosok keze.

  6. A szakadt R4-es átment, a Moszkvicsot meg megbuktatták! Igazi ellenállók készítették a filmet 🙂

  7. @Gyűrött Papír: Azért, mert a hajtógörgők hátrafelé forognak, így ha állóra fékezik a kereket, hátrafelé fog “leugrani” a berendezésről.

  8. @KDNP a selejtek gyűjtőhelye: “A valóság kicsit árnyaltabb, talán ez a cég az, ahol nem a fejesektől bűzlik a hal, hanem attól az aknában ácsorgó “senkitől” aki elfogadja a lóvét”

    Ezt te tudod. Most már mi is tudjuk. Ha az ottani vezetőség ezt nem tudja, akkor alkalmatlan ellátni a munkáját. Szerintem az ottani vezetőség dolga lenne rendbe tenni a dolgokat. Szóval mégis csak bűzlik annak a halnak a feje.

  9. @The Ghost Wolf: nem csak a USA-ben, Ázsiában is annyi a műszaki, hogy a kormány, fék, kipufogógáz megfelelőségét nézik meg a világítást, irányjelzőt, az egész nem több 5 percnél és filléres összegbe kerül, viszont mondjuk egy 10 éves autót évente kétszer kell elvinni vizsgálatra. Viszony korrupció és kukacoskodás nincs. Nem lehúzzák az autóst. Magyarországon meg minden csak a lehúzásról, hatalmaskodásról, korrupcióról szól. Nem csak az autózásban…

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share