Ilyen volt a KPM vizsga a Mozaik utcában a 70-es években. Az utód NKH sajnos megrekedt fejben abban a korban. Svájcisapka alert! Jó szórakozást kívánunk!
Total
0
Shares
10 hozzászolás
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Ma ez az egyik legnagyobb korrupciós fészek.
A micisapka munkavédelmi eszköz volt? A fiatal szakik fején is volt.
10:37-nél miért az első kerék _mögé_ teszi a kerékrögzítőt?
@B.Ú.É.K!: nyugi, régen sem volt ez másként. Ezek a svejci sapkás urak vagyonokat kerestek a forgalmiba beillesztett, így-úgy átadott százasokból, ezresekből.
Magyarországon az összes gépjárművel kapcsolatos ügyintézés mindig is szügyig merült a korrupcióban. Jogosítvány megszerzése, műszaki, környezetvédelmi vizsgák, átírás, kárfelmérős, biztosítós machinációk. Volt osztálytársam apja közlekedésfelügyeletes tótumfaktum volt, gennyesre keresték magukat ezek a pecsétnyomó-kezelők. Ma is így van ez.
a svajcisapka meg hagyjan, de azok a pajeszok meg pornobajuszok!
@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: Az USÁ-ban is van vizsga, de ott a vizsga kimerül abban, hogy megnézik az autók fékrendszerét, világítását, kormányzását. Magyarul azokat a dolgokat, amelyek közvetlen balesetveszélyt okozhatnak. De nem vizsgálják a karosszéria és a fényezés állapotát, és a többi közvetlenül balesetveszélyt nem jelentő tételeket.
Ja, és a tuningnál is sokkal szabadabb a tulajdonosok keze.
A szakadt R4-es átment, a Moszkvicsot meg megbuktatták! Igazi ellenállók készítették a filmet 🙂
@Gyűrött Papír: Azért, mert a hajtógörgők hátrafelé forognak, így ha állóra fékezik a kereket, hátrafelé fog „leugrani” a berendezésről.
@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: „A valóság kicsit árnyaltabb, talán ez a cég az, ahol nem a fejesektől bűzlik a hal, hanem attól az aknában ácsorgó „senkitől” aki elfogadja a lóvét”
Ezt te tudod. Most már mi is tudjuk. Ha az ottani vezetőség ezt nem tudja, akkor alkalmatlan ellátni a munkáját. Szerintem az ottani vezetőség dolga lenne rendbe tenni a dolgokat. Szóval mégis csak bűzlik annak a halnak a feje.
@The Ghost Wolf: nem csak a USA-ben, Ázsiában is annyi a műszaki, hogy a kormány, fék, kipufogógáz megfelelőségét nézik meg a világítást, irányjelzőt, az egész nem több 5 percnél és filléres összegbe kerül, viszont mondjuk egy 10 éves autót évente kétszer kell elvinni vizsgálatra. Viszony korrupció és kukacoskodás nincs. Nem lehúzzák az autóst. Magyarországon meg minden csak a lehúzásról, hatalmaskodásról, korrupcióról szól. Nem csak az autózásban…