Nem megy így tovább!

“Nincs rá időm.” “Itt most rövidítek, ezt a részt ki kell hagynom.” “Nem fogom tudni megírni.” Ez a három mondat hangzott el idén tőlem a leggyakrabban, ha az oldal aktuális tartalma került szóba. Az elmúlt 14 év alatt soha ilyen kevés időm még nem volt Rátok, és tudtuk, ha nem változtatunk bizonyos dolgokon, akkor ez jövőre még rosszabb lesz. Rengeteg munka zajlott a háttérben a jövőbe tekintve, amit ezúton is köszönök barátaimnak, s egyben szerzőtársaimnak, ABC-sorrendben Alinak és Janinak.

Egy jó Ferrari Testarossa árát olvasod éppen.

Számvetés

40 millió Forint. Eddig ennyi munkaórát öltem bele az oldalba óvatos becslések szerint, egy olcsó szövegíró fizetésével számolva, aki a dokufilmben a féktárcsát féklemeznek fordítja. Azért ebből már egész szép autókat tudtam volna venni, ahogyan mások meg is tették, ahelyett, hogy autós cikkeket írtak volna Nektek. Az a baj, hogy én ezt a nagyon jelképes, 40 milliós „pénzkidobást” a Ti szórakoztatásotokra rohadtul élveztem, így viszont nem mehet tovább.

Janika is beleölte már munkaórában minimum egy VFTS árát az oldalba.

Nyilván kaptunk az elmúlt években olyan ajánlatokat, amik igen szépen kiváltották volna az oldalra fordított munkaidőnket, de nem akartuk feladni a függetlenségünket és a hitelességünket. Csökönyösen ragaszkodom, és ragaszkodni is fogunk ehhez.

Alinak már meglenne az áhított Maserati, ha inkább maszekol írás helyett.

Örömteli, de küzdelmes évek

Az elmúlt 14 évben nem egyszer fordult elő, hogy éjjel kettőkor lekapcsoltam a gépet, mert elkészült az adott cikk, majd négykor felkeltem, hogy dolgozni menjek. Igen, ez mellett dolgozom – ahogyan a szerzőtársaim is, ma is éjjel fél 12-ig tekergetem a volánt. Ma már a cikkek többsége a telefonomon, vezetési szünetekben, innen-onnan lopott 20 percek alatt, jegyzet formájában születik. Mondhatjuk, hogy aránytalan a küzdelem a riválisokkal, akik sok-sok millióból hozzák létre a – gyakran rólunk koppintott – tartalmaikat. Ők talán most a szerkesztőségbe sem járnak be. Némelyikük talán autókra sem gondol ilyenkor, csak hétköznap nyolctól, fél ötig. Mi nem akarunk, nem tudnánk ilyenek lenni.

Kedvencemből, a Lancia Delta HF 4WD-ből egy A-csoportos példányra is futná.

Belevágunk!

A 2022-es év nagy változásokat tartogat az oldal történetében, hogy végre kikerüljünk az idő szorításából. Dacos, kitartó küzdelem áll azok mögött a dolgok mögött, amiket jövőre nálunk láthattok. Köszönjük, hogy idén is több milliószor kattintottatok a VNCHU valamelyik felületére. Még így is, hogy a háttérben zajló munkálatok és a hétköznapi teendők mellett, ilyen keveset tudtunk szánni az oldal frissítésére! Ne feledjétek, hogy Ti bennünket motiváltok, mi pedig Benneteket igyekszünk jó dolgokkal, történetekkel motiválni! Legszívesebben mindhárman ezzel foglalkoznánk 0-24-ben, mert a mi ereinkben tényleg oktánszámmal jelzett vér folyik. Mindent köszönünk Nektek! Figyeljetek minket 2022-ben is, érdemes lesz!

Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánunk mindenkinek!

Total
1
Shares
Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Olvass tovább

Erős kettes

BMW 230i és 240i xDrive Emlékezzetek csak vissza az iskolás, vagy épp főiskolás/egyetemista éveitekre. Olykor a megváltó kettesért…
Olvass tovább

22B 000/400

Subaru Impreza. A legendás japán gép több millió ember kedvence, a precizitás és a teljesítmény négykerék-meghajtású, eleven szobra.…
Total
1
Share