22B 000/400

Subaru Impreza. A legendás japán gép több millió ember kedvence, a precizitás és a teljesítmény négykerék-meghajtású, eleven szobra. A számtalan csúcsváltozat közül is kiemelkedik a 22B, 400 (egyesek szerint 425) db-os limitált szériája, 1998-ból. A sorozatból már egy átlagos (már ha ebben az esetben lehet ilyet mondani) példány is 200 ezer dollárért cserélhet gazdát, egy alacsony futásteljesítményű példány pedig már ennek dupláját is érheti. Akkor mennyit érhet a nullás, azaz a legelső 22B? Az olvasók fantáziájára bízom, mindenesetre a napokban szállították át, így néhány fotó is készült róla a szabadban.

A kilométer-számláló mindössze az 56-os értékig jutott a 22 éves, japán belpiacos gépben, ami már önmagában is meghökkentő adat. Sajnos ebben az autóban nagy valószínűséggel soha nem lesz kihasználva a 276 lóerő és a 363 Nm-es forgatónyomaték, amit a 2,2 literes motor amúgy a szimmetrikus 4WD rendszeren keresztül az aszfalt felgyűrésére és kavicsok messze történő ellövésére használhatna.

Valószínűleg ez a fajta rendeltetésszerű használat nemcsak nekünk, hanem a tulajdonosnak is álom marad.

Total
15
Shares
Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések

Centodieci

A különleges hipersportautók mondhatni egybeforrtak a Bugatti nevével, akik nem spórolnak semmin, így a szoborszerű automobiljaikat nem csak…
Total
15
Share