Egy jó tuning Lada

Karbon matricás lökhárító. Kristálylámpa. Feketére fóliázott üvegek. Ültetés. Szemöldök. Ha mindezt egy Ladán látom, hamar kinyílik a bicska a zsebemben, mert többnyire borzalmas csúfságot képesek faragni a srácok az orosz hátulhajtósból. Ez a kocka azért került most ide, mert olyan kivétel, ami próbára teszi a szabályt. A tulajdonosa csak beszélgetni jött, de rövid időn belül egy nyugisabb hely felé vettük az irányt, hogy pár képet készíthessek a gépéről.

>>> A KÉPRE KATTINTVA GALÉRIA NYÍLIK! <<<

Árpi sem ma kezdte a Ladázást. Az évek alatt inkább a tuning Ladák ragadták meg a fantáziáját, így ebbe az irányba indult el. Ahogy ő mondja: mértékkel, túlzások nélkül akart alakítani a gépen. Ha engem kérdeztek, sikerült, pedig én a minimum eredeti magasságú, fehér felnis, szúrófényes, ralis-klasszikus vonalat favorizálom.

Árpi: Itt az új porvédő, ráteszem! Én: hagyd, így életszerű. 🙂

Kezdjük az alapokkal! Egy 1995-ös évjáratú 21053-as Ladáról van szó. Alulról haladva az ültetés (hátul kombi rugók, Niva gátlókkal) és az itthon ritka és csodaszép Pomposia Indianapolis felnik (185/60 R13-as gumikkal) tűnnek fel elsőként. Az első Vihur toldat mögött kartervédő lapul – az ültetés miatt különösen hasznos extrának tartom. A lökhárítókon karbon fólia van, ami pár lépésről sima feketének tűnik. Mielőtt felrakta volna ezt a dekorációs elemet, én hevesen tiltakoztam, de megmondom őszintén, nem giccses. A kipufogó sem széria, egy 50-es rendszer ad hangot az amúgy széria motornak.

vancello.hu matrica: +15 LE.

A szemöldök és a fekete lökös a fehér toldattal szemből elég szigorú megjelenést ad a kockának. Az ablakok lesötétítve (engedéllyel és szabályosan!), hátul pedig kristálylámpák (amikkel amúgy a világból ki lehet üldözni) zárják a képet. Hasznos, de nem túl szép pontja az autónak a vonóhorog – mivel nem kiállítási példány az autó, hanem napi használatban van, ennyi belefér.

Bontott 2103-as műszerfalból készült a hármas óracsoport helye.

A belső térben széria közeliek az állapotok, de egy 2103-as műszerfalából átemelt elemmel azért bekerült három kiegészítő műszer, nekem nagyon tetszett ez a megoldás. A hagyományos Lada sportkormány (ez nem olyan rossz, mint a Hagyományos Mosópor) régi kedves ismerősöm – nekem is ilyen van, a tuning Zsigulik elengedhetetlen Wunder-Baum-csokra, valamint a plüss dobókocka régen talán gúnyos mosolyra adott okot, de ma már inkább nosztalgikus hangulatot áraszt. Van még elektromos ablak és riasztó is, jelentősen növelve a komfortot és a biztonságot.

Kristálylámpa, karbon fólia, CCCP-s rendszámkeret.

Végszó
Összességében egy használható, feltűnő, de nem kellemetlenül harsány autót nézhettem körbe. Ajánlom minden olyan srácnak követendő példaként, aki most még vasalódeszka-szárnyat és borzalmas küszöbtoldatokat vizionál a gépére. Lehet ezt az utcai tuning Lada–dolgot jól is csinálni.
Fontosnak tartom megemlíteni, hogy ezen az autón nem csak a külcsínre lett költve. A fékek és a futómű is kifogástalan állapotban vannak. Rendszeres karbantartást kapnak, és a karosszéria sincs szétrohadva. Be van állítva a futómű és a gumik állapota is megfelelő. Te is ezekkel kezdd, ha faragni akarsz az autódon! 

Total
0
Megosztások
Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share