A meglévő Ladám mellé ma délelőtt lett egy másik is, hurrá!
Mazsi elég koszos, de nem rossz! A képre kattintva galéria nyílik!
Vagyis csak egy fél, ugyanis az új jövevényt Jani barátommal közösen vásároltuk. Az autó a Mazsi nevet kapta (minden autót elnevezek), és alkatrészforrásként fogjuk hasznosítani.
Az üléseken, kárpitokon lesz bőven takarítani való, de szakadás és öregedésmentesek.
Jani az alkatrészbázisát bővíti a segítségével, én pedig a saját autómba építek át belőle egy csomó holmit. A négy komplett ajtó, a kéderek, a csomagtérfedél, a motorháztető, az ülések, és az ajtókárpitok, egyéb beltéri cuccok kerülnek majd át Cixibe.
Lelki szemeim előtt már a felújított Cixiben feszít, kisikálva.
Az 1984-es 2105-ös kocka mindössze 101 ezer km-t tett meg a harminc év alatt. Legutóbb egy szobafestő melós autójaként szolgált, ami nem hangzik túl biztatóan, de előtte több mint 25 évig egyetlen tulajdonosa volt.
Több, mint 25 évig egy gazdát szolgált az 1984-es gép. Az első tulaj óvta, a második már csak használta.
Igencsak koszos szegény, de a legtöbb alkatrésze jó állapotnak örvend, így megérte az érte adott jelképes összeget.
Az ajtók alja nem rohadt, csak gondoskodásért kiált.
A Ladám felújításáról még annyit, hogy közben egy alkatrész karburátort is szétszereltem, és a mechanika elemeit elvittem a Mesterhez, hogy galvanizálják, a többi cuccon pedig a házilagos tisztításról szóló leendő cikkhez kísérletezek.
A tervek szerint legkésőbb szeptemberben megy az autóm a karosszérialakatoshoz, Szóval lassan, de biztosan halad a megújulás felé annak ellenére, hogy még hozzá sem nyúltam. Nem két hét lesz, mire elkészül, az biztos.