Érdekes lelet a magyar autózás őskorából. A jogosítvány kifejezetten benzin üzemű automobil vezetésére jogosít fel, azok közül is már a 16 LE feletti teljesítményűekre. Mit vezethetett a sikerrel letett vizsga után Glatz Károly?/Kép: Facebook hirdetés/
Total
0
Shares
6 hozzászolás
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
Az „úr” mindkét esetben nyomtatva van. Fel sem merült, hogy akár a jogosítvány tulajdonosa, akár a szakértő lehetne nő is?
@BruceTheHoon: volt női változat is, beépített tükörrel, rózsaszín-hellokittys alapon.
Viccet félretéve, akkoriban még nem tombolt az egyenjogúság. 😉
viszont kézzel van kitöltve az, hogy sikerrel tette a vizsgát. mit lehet még oda írni? 🙂 a vizsga sikertelen, alul meg zab üzemű ló? 🙂
Akkoriban léteztek fagázos üzemelésű autók is…
http://www.chem.elte.hu/toth/downloads/Fagazzalmukodoautok_PappGabor_2009_2.pdf
@Flashy7: Akkoriban a birodalom szeretett gyerekként tekinteni az alattvalóira. Valószínűleg volt olyan változat, hogy „kitüntetéssel” tette le a vizsgát.
monnyuk, figyelembe véve a hazai közlekedés dinamikáját, a 16 lóerő ma is vízválasztó 🙂
pláne esőben, húdefelhúztam magam az utóübbi pár napban…