Integraléval a BMW gyárba?

Velős BMW-kritikaként is felfoghatjuk azt, hogy a BMW egyik alkalmazottja egy Lancia Delta HF Integraléval jár dolgozni. Igazi üdítő színfoltja volt a cicaszemű bajorokkal telerakott parkolónak. A “megbízhatatlan olasz technikáról” pedig annyit, hogy az autó napi használatban van, és egyáltalán nincs rossz bőrben. A Syron Street Race gumikra először azt hittem, hogy kínaiak, de német gyártásúak.

Total
0
Shares
4 hozzászolás
  1. Miért, a BMW veszi az autót a dolgozóknak? Miért ne járhatna más típussal?

  2. Nem, csak igen jelentős dolgozói kedvezménnyel tudnak autót venni.

  3. csak halkan merem megjegyezni, hogy a valszeg a passaui bmw gyárról lehet szó a rendszám alapján. ha a szerző betévedne a dingolfingi parkolóba, a teljes világ autóiparával összefuthatna.

    a Lancia Delta HF Integrale, hm… ütős cucc, már ha megy…
    tán a totalcaron volt egy cikk a típusról, a tulaj tényleg megszállott, de őszinte! egy rakás fosch…. a gumik és felnik a legértékesebb részei…

  4. @nincs_itt: A kép a dingolfingi 2.1 BMW parkolójában készült, és jómagam, azaz a szerző készítette. Azért is érdekes jelenség ez a gép ott, mert a parkolóban álló autók kb. 75%-a BMW. A totalcart nem olvasom, viszont jómagam is egy 80-as évekből megmaradt Lanciával járok. Nem nevezném foschnak, jópár németet hazahúztam már vele. 😉

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share