200+ lóerő, félmillióból

Olcsó húsnak híg a leve, ezt már az elején leszögezném. Viszont ha mindenáron szeretnénk egy kétszáz lovat számláló ménes gazdái lenni, már félmillió forint alatt is találhatunk ilyen erős autót. Nézzük meg, miből választhatunk! Természetesen kizárólag benzines típusokat szemezgettünk.

Opel Omega B MV6 – 499 ezer HUF

Hajtás hátul, elöl pedig egy 3000 ccm-es, 211 LE-s, V6-os benzinmotor. A hatalmas jószágnak 7,8 másodperc kell a 0-100 km/h-s sprinthez, a végsebessége pedig 239 km óránként. Egyúttal ez az Opel volt a legolcsóbb Cadillac is, Catera néven próbálták rásózni a yenkikre. A HaHu-n 499 ezerért kelleti magát egy MV6-os, de akad olcsóbban is.

omegab.jpg

Saab 9-5 V6 – 499 ezer HUF

Éppen 200 lóerős a Saab ezzel a V6-os motorral, 499 ezerért. A motor ugyanaz, mint az Opel Omega B-ben, a forma viszont sokkal szebb, érdekesebb és újabb. Korának egyik legbiztonságosabb autója volt, és 8,3 másodperc kellett neki nulláról százra. 

saab-9-5.jpg

Mercedes-Benz E320

Ki ne szeretne kipróbálni egy 224 LE-s Mercedest? Most akár vehetsz is egyet, bár a pápaszemest az ellenségemnek sem ajánlanám. 🙂 A 224 ló erejét egy V6-os adja, és 7,7 sec alatt ér álló helyzetből 100-ra a kilométeróra mutatója. A HaHu-n 399.999 HUF-ért kelleti magát egy műszaki nélküli, automata váltós példány.

mercedes-benz-e320.jpg

Honda Legend 3.2

205 LE-s volt 1992-ben az a Legend, amit 400 darab ezresért kínálnak az ismert hirdetési oldalon. A csodálatos japán óriás túl van már a legszebb évein, de teljesítménye miatt mégis itt a helye. Automata váltó és minden földi jó megtalálható a fedélzetén, új korában pedig 8,8 másodperc alatt gyorsult százra.

honda_legend.jpg

Lancia Kappa 3.0 V6

Minden idők egyik legszebb hangú Alfa-motorjával és egy halom szerelnivalóval lehetünk gazdagabbak, ha a Lancia egykori zászlóshajóját vesszük meg 440 ezerért. Minden elektromosan állítható benne, az üléseken bőr feszül, a végsebessége 225 km/h volt, mikor kigördült a gyár kapuján. A 0-100 km/h-s sprinthez 8 másodpercre volt szüksége, mikor még friss volt és üde.

lancia_kappa.jpg 

 

Total
0
Megosztások
3 hozzászolás
  1. Esteleg 3 db Suzuki a redundancia jegyében? Kijön félmillkából és valszeg szerelni sem kell őket annyit mint ezeket … 🙂

  2. (Valaha) nagy teljesítményű, olcsó, öreg autót? Vajon mi baj lehetne?

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share