Még egy kicsit csiszolni kell rajta

Az autók végső formája hosszú munka eredménye. Belegondolni sem merek, hogy eközben a Fiat Multipla tervezői mennyiszer kaptak sírógörcsöt, de tény és való, hogy még a legbénább autókat is hónapokig csiszolják, mire szériaérett lesz a külsejük. Első lépésként mindig rajzok készülnek, ezt követik a kicsinyített, majd az 1:1 arányú makettek. Utóbbiakból szedtünk össze egy kis válogatást, hogy láthatóvá váljon, mennyit dolgoztak még a formákon a tervezők, mire végül a késztermék a szalonokba került. 

mockup_1.jpg

Készülőben a Mercedes W124 életnagyságú makettje.

mockup_6.jpgIgen korai Peugeot 206 makett.

mockup_9.jpgAz Opel Corsa „C”-n is túlóráztak még, mire elnyerte végleges alakját.

mockup_8.jpgMercedes W210, az asztalból ítélve egy kicsinyített makett. 

mockup_10.jpgFiat Brava, még Tipo névvel a csomagtartón, a jellegzetes lámpák nélkül.

mockup_7.jpgA Fiat 124 egyik korai változata, már felismerhetők rajta a későbbi Zsiguli vonásai.

mockup_3.jpgRenault Clio, Punto-stílusú hátsó lámpával.

mockup_5.jpgFord Capri, kissé zavaros hátsóval, már felismerhető orral.

mockup_4.jpgMercedes W140, azaz a Bálna-Merci. 

mockup_2.jpgA Fiat Tipo kissé esetlen formájú modellje.

Total
0
Shares
Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share