Az autók végső formája hosszú munka eredménye. Belegondolni sem merek, hogy eközben a Fiat Multipla tervezői mennyiszer kaptak sírógörcsöt, de tény és való, hogy még a legbénább autókat is hónapokig csiszolják, mire szériaérett lesz a külsejük. Első lépésként mindig rajzok készülnek, ezt követik a kicsinyített, majd az 1:1 arányú makettek. Utóbbiakból szedtünk össze egy kis válogatást, hogy láthatóvá váljon, mennyit dolgoztak még a formákon a tervezők, mire végül a késztermék a szalonokba került.
Készülőben a Mercedes W124 életnagyságú makettje.
Igen korai Peugeot 206 makett.
Az Opel Corsa „C”-n is túlóráztak még, mire elnyerte végleges alakját.
Mercedes W210, az asztalból ítélve egy kicsinyített makett.
Fiat Brava, még Tipo névvel a csomagtartón, a jellegzetes lámpák nélkül.
A Fiat 124 egyik korai változata, már felismerhetők rajta a későbbi Zsiguli vonásai.
Renault Clio, Punto-stílusú hátsó lámpával.
Ford Capri, kissé zavaros hátsóval, már felismerhető orral.
Mercedes W140, azaz a Bálna-Merci.
A Fiat Tipo kissé esetlen formájú modellje.