A többnek látszani akarás legmagasabb szintjét még mindig a rizskályha-tulajok művelik (azért egy francia is felbukkan a videóban), lealacsonyítva ezzel a japán technikát holmi bazári szintre. A videó ellensúlyaként egy szép japán gép szolgál, elég kontrasztos a különbség.
Total
0
Megosztások
8 hozzászolás
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
nincsenek hozzászólások…
@Gyurma73: Az jó, vagy rossz?
@vancello Az azt jelenti, hogy sokan idejönnek, rájönnek, hogy videó, majd továbbmennek. Bedobhatnál valami érdekfeszítő témát, ami manapság nagyon megy (a politikai gumicsont bedobása a leghatásosabb, úgy beindul az egész, hogy meg sem bírod állítani)
Egyébként miről szól a videó? 🙂
@Barneby: Ha sablonos volnék, talán így tennék, de nekem más az értékrendem. 😉
Hogy miről szól? Nézd meg te is! 🙂
miután megnéztem utána írtam:-)
túl közhelyes és semmitmondó.
@Gyurma73: Értem, ez is egy vélemény. 🙂
Igen, szarul hangzik a trötyi autód rötyögése… és motornál ugyan ez dettó.
A hangosított a jármű nem menő hanem szar, lepukkantságot jelent, és azt hogy a gazdája hülye.
@sanyix: “A hangosított a jármű nem menő hanem szar, lepukkantságot jelent, és azt hogy a gazdája hülye”
A hangosított jármű az milyen? Eddig úgy tudtam, a jármű eleve hangos, csak különféle cuccokkal igyekszenek azt halkítani. Ami többnyire teljesítményveszteséggel jár. Fogalmazzunk inkább úgy, hogy egy 58 lóerős stock utcai fostalicska esetében a dobok eltávolítása, és a katalizátor kiherélése/csővel való helyettesítése mamár ciki kategória, és nem eredményez versenyautót, legfeljebb mentálisan a 18 éves frissjogsis tulaj számára. Egyébként magam is szeretem a hangos kocsikat, abban az esetben ha párosul mellé teljesítmény is. Az 1000 éves honda civic-eket, és crx-eket viszont semmiképp sem sorolnám ebbe a kategóriába.