Ciao 2011!

Igen, a 2011-es év is véget ér lassan.

Úgy gondoltam, összegzem kicsit az évet, és belenézek a statisztikákba, meg felidézem a legjobb és legrosszabb pillanatokat, amiket a blog írása közben megéltem.

Szóval statisztika. Ezzel együtt, amit épp olvastok, 413 bejegyzést írtam idén nektek, ti pedig több, mint 300 ezerszer kattintottatok ide – remélem, nem hiába.

Összesen kb. 6300 órát töltöttetek a vancello.hu olvasásával, amit vezetéssel is tölthettetek volna – EJNYE! 🙂

Ez 60 km/órás átlagsebesség esetén 378 ezer km megtételére lett volna elegendő, szóval több, mint 9-szer kerülhettétek volna meg a Földet így együtt. Na jó, ez utóbbi – még ha csak képzeletben is – de sikerült, hiszen a világ minden tájáról szedtem össze a képeket és a témákat.

Most nézzük meg azt, hogy melyik bejegyzés volt a legolvasottabb, és melyik volt az, amelyik szinte senkit sem érdekelt.

Hála az index.hu-nak, néha nagyobb nyilvánosság előtt is szerepelhet az oldal, ilyenkor aztán lehet örülni, hogy milyen sok emberhez eljut az, amit oly nagy örömmel készítek.

Az idei legforgalmasabb nap augusztus 16-a volt, a Pajtában lelt Lola versenyautóra több, mint 7000 olvasó volt kíváncsi, egészen pontosan 7844-en, hiszen nekem mindenki számít.

A legkevésbé forgalmas nap augusztus 3-a volt, 77 oldalletöltést jelez nekem ez a Google Analytics nevű szerkezet, de nem működött rendesen – valójában 653-an voltatok itt akkor, úgyhogy nem hiszünk neki, és megnézzük, valóban melyik volt a számotokra legkevésbé érdekes bejegyzés.

Hmmm, hmmm, hmmm.

Április 28-án 208-an kattintottatok ide, ez az idei "mélypont".

Aznap ugyan nem tettem ki nektek semmit, de előző nap egy szép Imprezáról készült fotót kaptatok.

Hogy én melyik idei művemre vagyok a legbüszkébb?

A Lada logo történetével foglalkozó bejegyzésemet tartom az idei legérdekesebb írásomnak, szerencsére sok pozitív visszajelzést kaptam ezzel kapcsolatban – nekem ez a jutalom.

A már-már túlcsorduló jókedvnek gátat szabva megemlékeznék az idei legnagyobb bosszúságomról is.

Van egy kis sorozat a vancello.hu-n, a "Versenyautó sorsok" című.

No, ebben szerepelt volna egy B csoportos Audi, már a második, aztán a harmadik részben, de egyszerűen nem találok róla több heti keresgélés után sem semmit. Az utolsó adat 1986-ból van az IN-ND-63-as rendszámú Audi Sport Quattroról, amiben Walter Röhrl legendás videója készült 1985-ben. Esküszöm, már álmodtam ezzel a rendszámmal, annyira a fejemben van, nem adtam fel, úgyis megtalálom.

A legnagyobb autós élményem idén is az volt, ami tavaly: navigálhattam Jani barátomnak a Zsiguliban, remélem, hogy jövőre is tudunk menni. Kívánom mindenkinek, hogy jövőre úgy váljon valóra az álma, mint nekem, amikor a bukócsövek közé ülhetek!

Szívből köszönöm mindenkinek, aki idén olvasta az oldalt, kommentelt, Like-olt, köszönöm a leveleket, amikben témát ajánlottatok, vagy elmondtátok a véleményeteket, köszönöm Anikónak, a páromnak, hogy türelemmel viselte, ha éjszakára a gép előtt ragadtam néha (IN-ND-63, ehh), köszönöm mindenkinek, aki megosztotta a bejegyzéseket, pozitív, vagy negatív kritikával illetett!

Idén már nem lesz több frissítés a vancello blogon, úgyhogy mindenkinek kellemes időtöltést kívánok 2011 utolsó éjszakájára, és természetesen boldog új évet!

2012-ben is autózunk tovább! 🙂

Total
0
Shares
4 hozzászolás
  1. Boldog Új Évet Kívánok Neked Barátom!
    Remélem jövő év is hasonló vagy dúsabb lesz élményekben! Csak így tovább!

  2. BUÉK és nagyon jók voltak a cikkek, képek (nekem főleg a Ladák, és Integrálék jöttek be igazán:))

  3. buék neked is!

    a japán fostömlőket hanyagold!
    audi, fócvágen és zsiguli kell a parasztnak (azaz nekem) :))

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share