Szobor vászontetővel

Maserati GranCabrio

Alig öt hónapja annak, hogy a Maserati bemutatta a legújabb GranTurismo típust, amely szerintünk egy csodálatos autószobor. Nem kellett sokat várni a vászontetős változatra sem, elvégre a márka története során mindig is volt a kínálatban nyitott sportautó, vagy gran turismo. A GranCabrio ugyanúgy a kontinentális utazásokra megálmodott modern automobil, csak ebben akár közvetlenül is élvezhetjük a napsütést a fejünk fölött.

Kezdjük is rögtön a vászonnal, amely a fejünk fölül 13,9 másodperc alatt tűnik el a hátsó üléssor mögött, míg, ha elered az eső, akkor az ellentétes mutatványra 14,1 másodpercre lesz szükségünk, 50 km/h-ig akár mozgás közben is. A vezérlésére a középkonzolon lévő érintőképernyőn lesz lehetőség az ujjunk jobbra vagy balra húzásával. A Maserati GranCabrio esetében a vászontetőt kérhetjük kék, sötét piros, fekete és kétféle szürke árnyalatban. A karosszériát kezdetben hat színárnyalatban lehet kérni: Nero Assoluto, Blu Modena, Bianco Astro, Grigio Incognito, Grigio Maratea Matte és egy egyelőre még név nélküli metálzöld szín. Nyilván a Fouriserie programban a lehetőségek végtelen tárházából válogathatunk.

Az elöl ülők komfortját az ülések nyakmelegítője fokozza, ez három fokozatban állítva tudja fújni a meleg levegőt. Ha pedig úgy gondoljuk, hogy még nagyobb nyugalomra és kevesebb turbulenciára vágyunk, akkor az ülések mögé egy szélfogó is felrögzíthető. Igaz, ebben az esetben a hátsó ülések használhatatlanná válnak.

Egyelőre Trofeo felszereltségi szintben lesz elérhető az új kabrió az idei nyártól. Ez azt is jelenti, hogy az orrában a háromliteres duplaturbós V6-os Nettuno motor 550 lóerős változata 650 Nm forgatónyomatékkal repíti 300 km/h-ig. Csak egy picit lassabb, mint a GranTurismo. 3,6 másodperc alatt tudunk vele 100 km/h-ra gyorsulni, ha a szomszédnak kupéja van, akkor ő 0,1 másodperccel gyorsul le.

A beltere teljesen megegyezik a kupé változatéval. Leghamarabb a nyár folyamán tudjuk a szalonból kihozni az új csajozós járgányt. A jobb egybe illik azért egy (olasz) díva. Az ára vélhetően 200 ezer dollártól indul, szóval olcsóbb, mint egy díva.

Forrás, képek: Maserati

Total
0
Megosztások
Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share