Az autós hirdetések legzavaróbb típusa az ár nélküli hirdetés, többnyire a címben olvasható szövegek valamelyike tartozik hozzá. Mit gondolhat egy ilyen hirdető? Képzeljünk most ide egy hullámosan remegő képet, ahogyan azt a filmekben szokás, ha valaki álmodozik!
Shelby GT 350. Még neki is adtak árat.
Van valahol a világban egy kastély, aminek a nappalijában fehér kesztyűben és cilinderben nézegeti egy hórihorgas, multimilliárdos öregúr, hogy éppen melyik E36-os BMW-t, Wartburgot, Zsigulit, vagy az eladó szerint különleges (valójában nem) akármit vegye meg. Meglátja a hirdetésed, és felkiált: „Ez az, mindig erre vágytam, nem tudok nélküle élni! Komornyik! Telefont!”
Most komolyan, miről álmodozol? Hogy egymást tiporják majd a vevők a kertkapudban, egymásra licitálva?
2,4 millió euró. Ennyi az ára az új Bugatti Chironnak, nem titok. Feltételezem, hogy a Te autód ennél olcsóbb és nagyobb darabszámban készült, tehát nyugodtan írd be a hirdetésbe az árát! Azt mondják, aminek nincs ára, azt el sem akarják adni. A tecsóban meg Te hőbörögsz legjobban, ha valami nincs beárazva.
Ha el akarsz adni valamit, annak meg kell adnod egy árat. Ha nem tudod, mennyit ér, Ő MAJD SEGÍT, pár perc az egész, nem fog fájni.
Mindig van rá valamennyi esély, h a vevő többet ajánl, mint amit az eladó kért volna. A piaci régiségkereskedők is pont így árulnak.
– Mennyibe kerül?
– Mondjon egy árat.
@MolnarErik:
Ha fizet elhozom, az árat megbeszéljük privátban!