Még a nyár közepén mutatta be a Giannini az általa megvadított Fiat 500-ast, amelyet a Gram Torino Engineering (GRAM) közreműködésével raktak össze. A 350 GP-t még júniusban láthattátok a facebook oldalunkon, ahol nagy népszerűségnek örvendett. Azóta eltelt pár hónap és a már régen is 500-asokra specializálódott Giannini tovább csiszolta az autót, amelyből egy újabb változatot mutattak be, ez a 350 GP4.
A Pogea Racing által tuningolt 500-as ugyan erősebb, de ez őrültebb
A kis zsebszörny már a nyáron is sokkolt mindenkit, hiszen a hátsó ülések helyére került az Alfa Romeo 4C motorja, amelynek mind a 350 lóereje a hátsó kerekeket gyötörte. Igazi kis aszfalttorpedót raktak össze, bőségesen kiszélesítve, felöltöztetve mindenféle spoilerekkel, a kasznira meg annyi hűtőnyílást vágtak, amennyit csak lehetett. A z új változat kicsit megváltozott a korábbihoz képest, egyrészt a motort visszatették az autó orrába, másrészt négykerékhajtást pattintottak a kis Fiat alá, amely így ekkora teljesítmény mellett jobban fogja az utat.
Ezen kívül több karbonelemet is kapott az autó; elöl a splitter, a tükrök burkolata, valamint a hátsó szélesítés küszöbbel találkozó része készült a szénszálas anyagból. A tömegcsökkentés érdekében az üvegeket plexire cserélték, az oldalsóak ráadásul fix beépítésűek, és csak egy kis nyílás van rajtuk, mint a versenyautókon. Azt egyenlőre nem árulták el, hogy mennyibe fog kerülni mindez, illetve mennyit is hajlandóak belőle gyártani. Habár a középmotoros változatból kiindulva ez sem lesz egy olcsó tömegautó, az ugyanis 150 ezer euróba kerül és csak 100 példányt készítenek belőle.
A matt fényezés és a piros belső a régi időket idézi
A végső árat és specifikációt a Giannini a tesztelési fázis befejezésével fog közölni vélhetően még az idei évben. Mindenesetre ennyi pénzért ez a kis szörnyeteg vélhetően fog annyi, ha nem több élményt nyújtani a tulajának, mint egy Ferrari vagy Lamborghini.
Képek, infók: Giannini