Szerencsére nem balesetről van szó, hanem egy sínautóról, amit Koncz István fényképezett Szabadkán Nektek. A sínautók különleges csoport a járművek világában, hiszen a vasútbarátok és az autósok egyaránt találhatnak benne érdekességet. Itthon is több hasonló gép futott Csajkától a Hudsonig, karbantartásra szokták használni őket. Kéne egy otthonra? 🙂
Hunyorítva „csak” egy pompakerekes Volga.
Van benne kormány, ami engem meglepett.
A rugózatlan tömeget ennél jobban nem lehet fokozni.
Meglepően jó állapotúnak tűnik.
A kormány mellett még egy fontos kellékről se feledkezzünk meg, a sárfogó gumiról.
A tachográfos km-óra meg hitelesen dokumentálja a vezetési, és pihenő időket.
Köszi, ez jó volt 🙂
@rendszamgyujto.hu: Örülök, ha tetszett!
Viszont most lapozgattam a rendszámos oldalt és kérdeznék: nekem olasz autóm van és 1985-1994 között gyártott olasz rendszámra volna szükségem hozzá dekorációnak. Az már csak plusz öröm lenne, ha MI, vagy inkább TO volna. Nem tudod, hol szerezhetnék be ilyet? Itt látni, miről van szó: plates.gaja.hu/i/index.html
@vancello: Sajnos ebben nem tudok segíteni, mert az olaszok (és még sok más ország népe) autó eladáskor visszagyűjti a rendszámot. Az általad említett korszakban ráadásul a Városkód volt a rendszám egyik darabkája, a számsor a másik darabkája és a kettőből állt össze a teljes rendszám. Ha netán mégis elhagyta az autó az országot, a számsort mindenképpen levették, legfeljebb a városkód maradt rajta. Ráadásul ez csak a hátsó rendszámra volt igaz, mert az első teljesen egybe volt, így azt egy az egyben bevonták. Ha szétnézel az ebayen, nagyrészt városkód táblákat fogsz találni. Ami nekem és néhány társamnak megtalálható a gyűjteményébe, az szinte a véletlen műve. Ezzel azt akarom mondani, hogy nem lehetetlen, de türelemjáték az biztos.
@rendszamgyujto.hu: Köszi, így már értem, miért nem akadt horogra egy sem. De akkor megoldom a dekoros ismerősömmel. 🙂