Gyártósoron az utolsó Lada 2107 (vagyis 21074, mert 1600-as motorral készült), 2012 április 17-én, az izsevszki üzemben. A dolgozók szépen feldíszítették. 🙂
Total
0
Shares
29 hozzászolás
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
Jó kis kocsi pedig, kár érte!
Kar erte.
Szinte elpusztithatatlan technika (volt).
RIP!
Nekem kettő is volt, nagyon szerettem őket.
Szar, benzinfaló rozsdagépek voltak. Béke poraikra!
@gébics: nem hozzáértő kezekben falták a benzint rendesen. De ne temesd őket, sokáig itt lesznek még velünk szerencsére, mint utolsó igazi vasak.
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: még most is az. 😉
kipróbálnám azzal az 1,6i-vel
egy mai autóhoz képest tényleg karbantartásigényesebbek.
az adac meghibásodási listán simán a francia autók mögött végeznének.
de hát a nosztalgia…
az automotor-on van egy cikk, amelyben lábon hoztak egy volgát haza, magyarországra.
az is elbaszódott útközben, mégsem köpködték le.
itt van:
automotor.hu/extra/volgaval-moszkvabol-budapestre-448514
scirocco gt mkone 1979-bol a facebook-on
Ebben a színben állat lehet, már ha a gyártósor legvégén is ilyen marad.
ha annyira fasza kis autók, akkor miért nem ilyenekkel robogtok mindenfelé?
@Pityubácsi: mindig jelenkori, vagy 5-10 éves autókhoz hasonlítja mindenki ezt az 1960-as években konstruált technikát. A VW Bogáron kívül a többi kortársát már rég elfelejtették. Ez szerintem kifejezetten dicséret a típusnak. 🙂 Érdemes megnézni, mi volt a top 3 a Zsiguli gyártásának megkezdésekor az év autója versenyen. http://www.caroftheyear.org/previous-winners/1970_1/coty
@Nesebar: Szerintem ez nem szín, hanem a pőre fém.
kint se vidám jáccóautóknak vitték ezeket a gépeket, hanem mert másfélmillió forint körül elvihető.
bár az egyhármas wankeltárcsás verzió azért tud kellemes perceket szerezni az olcsó benzin országában 🙂
@vancello: Mondjuk ez különösen aktuálisnak tűnik:
http://www.caroftheyear.org/previous-winners/1967_1/coty
🙂
Pont a születésnapomon hagyták abba a gyártását. 🙂
@vancello: 1967 az:
http://www.caroftheyear.org/previous-winners/1967_1/coty
Egyébként igazad van. Nekem még van egy 2105-ösöm. 🙂
@Süni25: Elképzelhető, hogy horganyozták az utóbbi időben.(?)
@Balt: tudom, de Zsigulit 1970-től gyártottak, azért azt az évet linkeltem. 🙂
Nekem is 05 van. Strapabíró járgány.
@Balt: Az utolsó autó ilyen szürke volt. Szerintem ez a festett kasztni már.
Mi maradt gyártásba akkor Izsevszkbe?
@Frantic8910: a 2104 kombi év végéig, és a dobozos változat.
@vancello: egy nagy előnye van – ami lehet, hogy az orosz tundrán a legfontosabb -, hogy simán meg lehet szerelni az út szélén.
de ez csak nekünk, benzinbuziknak lényeges.
nem tudom megítélni, hogy ez most jó vagy nem jó.
ha el akarok utazni a halál fszára, akkor a nagy böhöm, kényelmes, klímás, komputteres autóval megyek.
ha disznólkodni akarok, akkor a bogárral.
@Halálos_fogkefe: én winklerrel, őő wankellel.
sajnos már az sincs
pár napja „gurult le” az utolsó a mazda gyártósoráról
@Halálos_fogkefe: mi az a mazda?
valami japán izé?… 🙂
@vancello: A kocsi mellett azonos színű karosszéria elemekkel megrakott kalodák. Ilyeneket autógyárban a hegesztő, és présüzemekben látni, amikor a lepréselt, meghegesztett elemek a továbbvitelre, és a beépítésre várnak. A festőben, meg a szereldében ilyeneket nem látsz, vélhetően még az oroszoknál sem, nem logikus.
Ha meg ez a kasztni ott ál, akkor szerintem ez még a karosszéria üzemben készült kép a nyers kasztniról.
@SemBoga: Mert a magadfajták elállják az utat a műanyag prüntyögőikkel:D
@kkn: igazad van.
Valószínűleg ez nyers kasztni, mivel még a bitumen szigetelések sincsenek benne, csupán a jó öreg orosz Vas! 🙂