A 22 éves Ilja szerint ez nem csak egy közlekedési eszköz, ez stílus.
Azért a fekvőrendőröknél idővel fizet a stílusért. 🙂
Szépen sikerült a járgány.
Hogy mi került a Ladába?
SSR XR4 Longchamp felnik, Nismo övek, B & S Industries váltókar, Kayaba (miért pont japán cuccok?) lengéscsillapítók, hátsó stabilizátor, csavaros bukócső.
Nem rossz!
A Dr Peppert én is szeretem.
nem rossz 🙂
ugya nem csak bennem merül fel az, hogy bármennyire kívánatos egy ültetés (akármilyen vasnál) anak mié értelme, ha az a használhatóság rovására megy.
@Rocko-: Bizony, ez így van. Nagyon tetszik, de nem merném így leültetni az autómat.
@vancello: @Rocko-: ezzel én is pontosan így vagyok… egyszer már majdnem elgyengültem, de azutolsó pillanatban visszamondtam a vágott niva rugókat meg a keményebb gátlókat 🙂 az a bajom vele, hogy ha nem is pusztulat módon rakja le az ember, csak egy 5-6 cm-t már az is rossz tud lenni emberek szállításánál, vagy cuccolásnál, nyaralásnál, stb. legalábbis én nagyon nem szeretném azt hallgatni ahogy úthibákon beleér a kerék a dobba… 🙂
a 7-es fenire húzott 135-ös gumikról is emlékezzünk meg.
pozőr fasz. holott lehetne egy tényleg szép autója.
namindegy. öreg vagyok, beleszarok. 🙂
@vancello: megnyugodtam akkor. 🙂
@marek89: szerintem ez különösen itthon vagy keletre probléma. ahol tükörsima az út ÉS kevés a fekvőrendőr, ott gondolkodnék én is. de hogy naponta leverje a vesémet meg GPs-be beprogramozzak fekvőrendőr-mentes utat, na arra nincs szükségem.
nekem volt olyan kocsim, amiről az alsó toronymerevítőt le kellett venni, mert állandóan odaverte valahova..
utána mértem, 7 centire volt a karter a földtől.
és ennek ellenére jó volt
most nézem a képeket, az én kockaladám is így ült kb..
hátul a 13-as lemezfelni pereme látszott, a gumit kompletten eltakarta az ív.. elől kb 5mm volt az ív és a gumi között. pattogott szegény, de egyébként használható volt