Hétvégén sort kerítettünk arra, hogy az autómon látható egyre nagyobb rozsdafoltokat valamennyire eltüntessük Unicum barátommal. Nem kell komoly dolgokra gondolni, az autó most is ronda, csak másképp. 🙂 A foltokban javítószínnel megfújt kocka valamivel azért elviselhetőbb látványt nyújt, mint a hatalmas, barna szegélyű hólyagok. 5, na jó, 10, öhhmmm, 25 lépésről már egész tűrhető. 🙂
Esti barkácsolás
Sajnos elengedhetetlen volna mind a négy sárvédő, a homlok- és hátfal, a két bal oldali ajtó, valamint a két éve javított első taposók cseréje így első ránézésre. A küszöb egész jól tartja magát, lassan 26 éves kora ellenére, hogy valami pozitívumot is említsek.
A városi csillaggarázs az, ami a leginkább megviselte az autót, addig nem igazán volt rajta rozsda. A téli hónapok sóleves áztatása azonban meghozta az eredményét: Cixi valaha szép fehér kasztnija lassan lerohad az amúgy megbízható fék-futómű-motor együttesről.
Jelenleg az üzembiztos állapot fenntartása a cél, miközben a háttérben már alakul az "utódlás" kérdése, így 10 év (most gondolok bele, hogy tulajdonképpen eddigi életem egyharmadát szenteltem a TÍPUSnak) aktív Ladázás után.
mi lesz az utód? Kíváncsi vagyok.
@wannabe_biker: az még hét zsír- és olajpecsétes titok. 😉
tekintvén vancello kialakuló vw buzériáját, vannak tippjeim… 🙂
ladánál egy egy könnyed lakatos meló, általában ezeket az elemeket kell cserélni 🙂
nekem doblemezek, tornyok, küszöbök, meg ilyen finomságok voltak cserések, most a hátulja van soron.
elemekből pedig érdemes a drágábbikat megvenni (még ha nem is orosz, hiába mondják annak), mert az olcsó kisipari akár centikkel is eltérhet. (példaként: utángyártott jobb első sárvédő 1,5cm-el rövidebb és 0.8cm-el volt alacsonyabb, azt hiszem ez sok mindent elmond) 🙂
szóval hajrá! 🙂