Meglehetősen kilóg a képen látható Renault R10 a körülötte álló, nagyjából kétszer annyi fémet tartalmazó autók közül. Az épület homlokzatán látható felirat szerint nem csak Renault, hanem Peugeot értékesítéssel is próbálkoztak annak idején. Persze a Renaultok közül nem az R10 volt az első autó az Egyesült Államokban: A korábbi Dauphine modellből például közel 200 ezer talált gazdára az újvilágban.
Később a Renault az AMC-vel működött együtt és részben tulajdonosa is volt a vállalatnak, (az Alliance, Európában R9-esnek hívott típus volt a közös üzletük) egészen annak megszűnéséig (pont a Chrysler vásárolta fel).
A Renault a Chryslernél is megért még egy új próbálkozást, a Renault Medallion és a Giugiaro által formatervezett Eagle Premier voltak az utolsó helyben értékesített „közös gyermekek”.
Persze nyom nélkül nem tűntek el a francia gének: a Chrysler LH platformja, tehát a Concorde, LHS, New Yorker és 300M, valamint a Dodge Intrepid és az Eagle Vision is az Eagle Premier alapjainak tovább gondolt változatára építkezett.