Az utolsó Lada 2107

Gyártósoron az utolsó Lada 2107 (vagyis 21074, mert 1600-as motorral készült), 2012 április 17-én, az izsevszki üzemben. A dolgozók szépen feldíszítették. 🙂

Total
0
Shares
29 hozzászolás
  1. RIP!
    Nekem kettő is volt, nagyon szerettem őket.

  2. egy mai autóhoz képest tényleg karbantartásigényesebbek.
    az adac meghibásodási listán simán a francia autók mögött végeznének.
    de hát a nosztalgia…

    az automotor-on van egy cikk, amelyben lábon hoztak egy volgát haza, magyarországra.
    az is elbaszódott útközben, mégsem köpködték le.
    itt van:
    automotor.hu/extra/volgaval-moszkvabol-budapestre-448514

  3. Ebben a színben állat lehet, már ha a gyártósor legvégén is ilyen marad.

  4. ha annyira fasza kis autók, akkor miért nem ilyenekkel robogtok mindenfelé?

  5. kint se vidám jáccóautóknak vitték ezeket a gépeket, hanem mert másfélmillió forint körül elvihető.
    bár az egyhármas wankeltárcsás verzió azért tud kellemes perceket szerezni az olcsó benzin országában 🙂

  6. Pont a születésnapomon hagyták abba a gyártását. 🙂

  7. @Balt: tudom, de Zsigulit 1970-től gyártottak, azért azt az évet linkeltem. 🙂
    Nekem is 05 van. Strapabíró járgány.

  8. @vancello: egy nagy előnye van – ami lehet, hogy az orosz tundrán a legfontosabb -, hogy simán meg lehet szerelni az út szélén.
    de ez csak nekünk, benzinbuziknak lényeges.
    nem tudom megítélni, hogy ez most jó vagy nem jó.

    ha el akarok utazni a halál fszára, akkor a nagy böhöm, kényelmes, klímás, komputteres autóval megyek.
    ha disznólkodni akarok, akkor a bogárral.

  9. sajnos már az sincs
    pár napja „gurult le” az utolsó a mazda gyártósoráról

  10. @vancello: A kocsi mellett azonos színű karosszéria elemekkel megrakott kalodák. Ilyeneket autógyárban a hegesztő, és présüzemekben látni, amikor a lepréselt, meghegesztett elemek a továbbvitelre, és a beépítésre várnak. A festőben, meg a szereldében ilyeneket nem látsz, vélhetően még az oroszoknál sem, nem logikus.

    Ha meg ez a kasztni ott ál, akkor szerintem ez még a karosszéria üzemben készült kép a nyers kasztniról.

  11. Valószínűleg ez nyers kasztni, mivel még a bitumen szigetelések sincsenek benne, csupán a jó öreg orosz Vas! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share