A nap képe: Wartburg 353 WR

Egyik kedvenc KGST raliautóm a Wartburg, mióta először meghallottam a hangját a 2005-ös Miskolc Rally Kánó-Ragály közötti gyorsasági szakaszán. Hajtósék autója szerintem nem csak engem ejtett ott és akkor rabul.

Úgy emlékszem, hogy a pécsi VFTS Napköziben (ez egy nagyszerű ralikocsma volt) is volt kint egy Wartburgos poszter. Talán éppen ez:

Na tessék, már két nap képe is van. 🙂 

Total
0
Shares
5 hozzászolás
  1. egyszer kipróbálnék egy ilyet.
    milyen lehet vezetni egy nem támolygó futóműves wareszt, mint amilyen az utcai gép volt

  2. Az a Hajtós-féle Wartburg időnként megmozgatja az izmait Lillafüred meg Miskolc között… 🙂

    Volt szerencsém látni, amikor egyszer lámpától elvert egy Honda Civicet, mint kisebbségi a segélyt.

    Az a motor ÉNEKEL!

  3. @Car Mandiner: szóval akkor nem teljesen gyári volt a lába.
    egyszer hollandiából jöttünk haza full megpakolva kombi waresszel és az autobahnon egy sima kanyarban 120-nál úgy belengett, hogy beszartam.

  4. Nekem sem támolygott a warci. Gyári rugó-2 menet +monroe mindenhol elég volt,hogy bárhol elforduljak. A rövid váltóm nem engedet 110fölé menni,de ember!!Az hármasban mekkorát húzott..De ez múlt! Egy szép napot 110nél elpattantunk egy úthibán Mecsek rallysok ismerik,keresztben az úttest meg van szakadva és Béta felé érkezve felfelé dob…Na ott akkorát estünk,hogyember akkorát még nem…oszt akkor bontóba dobtam és azóta nem tudom mi az a vípumpa,kuplughiba, kéthengermegymegintvazze..stb…

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó bejegyzések
Total
0
Share