A mai napon, hosszas, titokban zajló tárgyalások eredményeként, 260 milliárd dollárért a Volkswagen konszern tulajdonába került a Ferrari. A német gyártó, aki a Lamborghinit is birtokolja, komoly álmokat sző az újonnan leigázott márkával kapcsolatban.
Tervezik az elérhető árú TFSI motoros Dino-utódot az Audi TT alapjaira, és a közeljövőben a többi típusban is lecserélik a rossz hírű olasz szíveket a VW jóval megbízhatóbb motorjaira.
Elsőként a 458 Italia megkapja az új, nyolchengeres turbódízelt, amivel a megfontoltabb német vásárlók felé kívánnak nyitni. A gyártás egy részét áthelyezik a Karmann egykori üzemébe, Osnabrück városába.
458 Italia, VW-dízellel. Ilyen lesz?
A változások a Forma 1-es csapatot is érintik: idén – a történelemben eddig példa nélküli módon – visszavonulnak a versenyzéstől, hogy a Volkswagen motorjait teszteljék. Visszatérésük csak 2018-ban várható.
A vancello.hu hagyományos áprilisi tréfáját olvastad, természetesen egy szó sem igaz a fentiekből.
🙂