Vicces dolognak tartom, hogy a legvagányabb SEAT egy FIAT. A hátul álló Ford is lehetne a nap gépe, hisz az is régi, és jó helyen hajt, de ma inkább Zanini gépére esett a választásom. 🙂
Total
0
Shares
13 hozzászolás
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
tegnap láttam egy Seat Marbellát. ezeket a Fiat/Seatokat is mind olaszoknál gyártották, és csak átcímkézték őket Seatra, vagy két gyártósor ment együtt?
@Rocko-: A Seat gyártotta őket.
@Rocko-: két gyártósor ment.
a fócvágen érában volt csak az, hogy egy soron ment az ibiza és a polo.
@Pityubácsi: tehát egy olaszhonban egy pedig spanyoloknál? néztem wikipedian, ott olaszt írtak hozzá, de a wikipedia nem egy szentség.
@Rocko-: a szeát marbellára tuti az volt írva, hogy „made in spain”, a pandára meg a „made in italy”, holott az utolsó csavarig ugyanazok.
@Rocko-: a wiki linket veresd ide lécci.
kíváncsi vagyok.
@Pityubácsi: en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Panda
Assembly Mirafiori plant, Turin, Italy
és ezen túl nem találtam kifejezetten Seat Marbellas oldalt. bár lehet csak nem leltem rá.
@Pityubácsi: @Rocko-: Wikiben nem lehet bízni, de kiindulásnak mindig jó.
@Rocko-: @Pityubácsi: „The SEAT Panda (codenamed 141A ) was a badge-engineered Fiat Panda produced by SEAT from 1980 to 1986, in the company’s Landaben plant in the Spanish city of Pamplona-Navarra (from February 1980 until April 29, 1983 when its production ended in that plant) and also in the firm’s Zona Franca plant in Barcelona.” Link: en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Marbella
@vancello: igen, ezt mondtam én is. 🙂
@vancello: @Rocko-: na izé.
szóval a panda ment turin-ban, a marbella pamplona-ban.
sajnos nem látom, hogy mire mondtad az „ezt mondtam én is”-t.
@Pityubácsi: arra, hogy wikiben nem lehet bízni. 🙂
@Rocko-: ja, így már értem.
köcc