Egy brutális Audi Bulgáriából. Nem csak az autó, hanem a pálya is tetszik.
Überbrutál: 770 HP Audi Quattro S1 Group B Monster
Total
0
Shares
22 hozzászolás
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
🙂
No igen,így teljes a világ.Mai technika,régi (stílusú) kasztni, öt henger és a turbó.Jó lenne tudni mekkora töltőnyomás van,a filmből itélve nem fél bar az tuti:-)
Kb. 20 éves technika, de még mindig ütős!
@Fülesmaci: 2.06 bar töltőnyomás volt a gyári B-s homológlap szerint és 550 lóerő.
@2-More: mármint a gyári. csak hogy ez épített S1.
http://www.prospeed.bg/en/blog/2/67
http://www.prospeed.bg/bg/blog/2/15
@Rocko-: Azért mondtam, ha gyárilag is több volt mint 2 bar az 550hez, akkor mennyi kellhet a 700+hoz?
@2-More: erre te sztem jobban tudod a választ. 🙂
@Rocko-: Rendszerint amit elbir a tehchnika 😀
Amugy gondolom van ott más trükközés is a töltőnyomáson túl, pl hogy nem az origi quattro hanem s2 motorból épitkeznek, mert az urquattro az 2.1 literes és 10 szelepes, az s1nél erre került a később a 2.2es S2 20 szelepes hengerfeje. Namost sokan az egyszerüség kedvéért eleve 2.2esből indulnak ki, ide jönnek még a különféle stroker kitek amivel 2.3-2.7 között kb bármi lehet a motor, de a gyári sor5 dizel 2.6 főtengelye is jó bele. Kovácsolt hajtókar, főtengely alap, és mivel nem kell homológnak lennie, lehet trükközni elektronikával is, 83′ óta picit fejlődtek a motorvezérlők, van szélessávú lambda, nagyobb kompressziótűrésű üzemanyagok, stb stb, meg nem mellesleg, sokkal komolyabb turbók.
@2-More: jajaja.
a 2.6 dízel gondolom elgépelés. 🙂
amúgy kerestem, és érdekes, hogy semmilyen műszaki leírás nincsen róla. sajnos.
@Rocko-: Annyiban lehet elirás hogy most 2.6ra én se találok, csak 2.5re, valszeg rosszul emlékeztem, de hogy dizel főtengelyt szoktak használni a 2.2es motorhoz ha erősebb kell nameg nagyobb ccm, az tuti.
@2-More: a 2.5 dízel, soröt vagy V6, a 2.6 az benzin V6.
@Rocko-: Akkor ennyi, valszeg rosszul emlékeztem.
@2-More: nóplíz. 🙂
tetszik!!
@Rocko-: Ennyi faszsággal ami az én fejemben van, csoda hogy a nevemet le tudom irni 😀
@Hz: csak a motor 20 eves technika szerintem 🙂
ahogy nezem MOTEC van benne es gondolom a motor is a legjobbakat kapta ami 20 eve meg elerhetetlen volt. nem is beszelve a hajtasrol…
jokocsi ez! 😉
@2-More: :)))
@2-More: OFF ha ennyi f@sszság lenne a fejemben, hogy betippelem a főtengelyt mert az szokták használni, akkor magamhoz nyúlnék:D ez a foglalkozásod, vagy hobbi?
Mellesleg brutál a gép és elég tökös lehet a sofőr, mert beválal egykét beteg dolgot!
Felfoghatatlanul gyors, ordas állat!
Az 5 henger és a lefújó szelep hangjától még most is áll a cerkám!
Nem raknám oda a kezemet a lefújószelephez gázelvételkor 🙂
@2-More: És a futóműve is sokkal kifinomultabb, mint a 20 évvel ezelőttieknek.
Nem evilági autó ez….:D
@HippY: Csak hobbi, felmérhetetlen pénz egy ilyen projekt, kurva sokan nem tudják, de az S1 egyes bódéelemeken kivül kb mindenben eltér az urquattrotól. Más B-s vasaknál ez mégdurvább, a pug T16nál konkrétan a szélvédő egyezik csak 😀
@Noname 2: Jaja, nem beszélve a gumikról.